پوست زیبا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

https://charbzaban.com/wp-content/uploads/2018/08/504-words-650x400.jpg

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۶۰۰ تا از کلمات مترادف و متضاد زبان انگلیسی که حاصل زمان زیادی جستجو و گلچین کردن مطالب است را برای دانلود رایگان شما زبان آموزان عزیز قرار می دهیم.

? سطح مقدماتی-پیشرفته

? برگرفته از وب سایت های مختلف

دقت کنید که یادگیری کلمات مترادف و متضاد در زبان انگلیسی تاثیر چشمگیری بر افزایش دامنه واژگان شما خواهد داشت. در واقع یکی از مهم ترین توصیه های اساتید موسسات مختلف، عدم استفاده از معانی فارسی برای بخاطر سپاری کلمات است و به جای آن توصیه به استفاده از مترادف ها و متضادهای زبان انگلیسی می شود.



دانلود جزوه

طرز یادگیری بهینه این لغات به این شکل است که بدون داشتن معنای فارسی، با توجه به مترادف ها و متضادها سعی در حدس زدن معنی کنید. سپس هر کلمه را داخل گوگل ترنسلیت یا هر نرم افزار ترجمه دیگری کپی کنید و بدون نگاه کردن به واژه به تلفظ آن حداقل ۳ بار گوش دهید و سپس نمونه جمله به کار رفته با آن که در پایین گوگل ترنسلیت نمایش داده می شود را ببینید. با این کار ماندگاری لغات در ذهن شما به طرز شگفت آوری افزایش پیدا خواهد کرد.

  دانلود جزوه پی دی اف

حتما بخوانید: ۲۰۰ تا از دشوارترین و پرکاربردترین کلمات انگلیسی در آزمون تافل و آیلتس

هر گونه سوال یا نظری در باره این جزوه پی دی اف یا درمورد زبان انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • احسان احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی